siteleft siterigth

DBRS-bibliotek

ComVis-værktøjer, teknologier og tjenester

Kampagner

En kampagne er i DBRS-CRM en række målrettede handlinger med det formål at påvirke rekvirenternes viden, holdning eller adfærd i en bestemt retning, gennemført over en afgrænset periode. Målgruppen findes ved dataudtræk eller ved brug af tagging.

I den pågældende kampagne kan flere aktiviteter finde sted:

Kampagneaktiviteter


FunktionBeskrivelse
Opkald til kundenRekvirenten kontaktes per telefon og en række spørgsmål stilles
Materiale fremsendtEn mail med supplerende materiale er fremsendt til rekvirenten
Nyhedsbrev fremsendtEt nyhedsbrev er fremsendt til rekvirenten
Besigtigelse aftaltEt møde med en fremvisning af evt. lokaler er aftalt med rekvirenten

Opret ny kampagne

En kampagne oprettes i CRM-delen ved tryk på knappen Opret sag - vær opmærksom på at den nye sag placeres kronologisk og sandsynligvis nederst i trækstrukturen. Benyt derfor filteret Vis kampagner i menuen.

Campagnebillede

Campagnebillede

Opret ny aktivitet

Markér den sag, som aktiviteten skal knyttes til - tryk på Opret ny aktivitet

Campagnebillede

I denne version registreres alle kommentarer fra kunden direkte i bemærkningsfeltet på opkaldshændelsen:

Campagnebillede

Se også


Reference

Historik


DatoVersionÅrsagÆndring
Februar 20147.1.0NyudviklingKampagner er tilføjet CMR-delen som en selvstændig sag - uafhængig af en booking.