siteleft siterigth

DBRS-bibliotek

ComVis-værktøjer, teknologier og tjenester

Sager

I DBRS-CRM bookingsystemet håndteres alle hændelser og sagsakte på kunderne i sager. P.t. er 2 typer sager defineret


FunktionBeskrivelse
BookingsagSagen synkroniseres mellem den aktive eller aflyste booking
KampagneSagen oprettes manuelt på kunden uafhængigt af bookinger

Adgang til CRM-del

Sager på en kunde findes ved at få fra bookingen til CRM-delen på én af de to måder: tryk på generatorknappen eller på Rekvirent funktionen i panelet.

Åben CRM

Alternativt kan du højreklikke på bookingen på enten tidslinjerne eller i kalenderen og via popup-menuen gå direkte til sagsstyringen i CRM-delen:

Åben CRM

Sager i CRM-del

Sager opbygges i en træstruktur under Aktiviteter og udvides og lukkes med klik på hhv. plus- og minusikonen. Lukkede sager er minimeret ved start men kan åbnes og lukkes efter behov. Hver sag indeholde de aktiviteter, der er foretaget i den pågældende sag:


FunktionBeskrivelse
Åben sag på bookingSagen er stadig aktuel men bookingen kan både være aktiv eller aflyst
Lukket sag på bookingSagen er afsluttet med arrangementet afholdt eller bookingen aflyst
Igangværende kampagneKampagnen er stadig igang og yderligere aktivitet kan foretages
Afsluttet kampagneKampagnen er afsluttet og der forventes ingen yderligere aktiviteter


Åben CRM

Se også

Historik


DatoVersionÅrsagÆndring
Februar 20147.1.0NyudviklingKampagne er oprettet som en sag, der manuelt kan tilknyttes en kunde ad hoc.